“Wat we doen is niet speciaal maar hoe we het doen maakt het verschil, wij zorgen dat uw medewerkers het verschil tussen goed en uitmuntend maken.
Bij Add On Sales pakken we commerciële en managementvraagstukken aan op een manier die gericht is op resultaat. Of het nu gaat om het opzetten van een salesproces, het bewustmaken en richten van je medewerkers op klantgerichtheid, of het trainen en coachen van commerciële vaardigheden binnen je hele organisatie, wij gaan praktisch te werk.
Natuurlijk hebben we een theoretische basis, maar onze aanpak draait om pragmatiek en het behalen van concrete resultaten. Tijdens onze resultaatsessies vergelijken we wat er getraind en in de praktijk gebracht is met de gestelde doelen. Denk hierbij aan het aantal effectieve telefoontjes, succesvolle bezoeken, opgemaakte offertes en de hitrate van offerte naar order. Deze doelen worden vaak per individu vastgesteld en tijdens deze sessies nauwlettend in de gaten gehouden.
Zo zorgen we ervoor dat de theorie meteen wordt omgezet in praktijk, en dat elk lid van je team gericht en gemotiveerd werkt aan meetbare resultaten.
Klant gezwicht versus klantgericht
Bij Add On Sales geloven we niet dat je altijd alles voor een klant moet doen. Misschien herken je jezelf wel in die ondernemer of bestuurder die dat vaak roept. Maar laten we eerlijk zijn: wat levert jouw dienstverlening écht op voor de klant? Zodra je weet welke waarde jouw onderneming toevoegt, is het belangrijk om ook eens 'nee' te durven zeggen tegen klantvragen of wensen die geen waarde toevoegen voor jouw eigen organisatie. Als betrouwbare en kwalitatieve opdrachtnemer zeg je alleen 'ja' wanneer het zowel voor de klant als voor jouw organisatie waardevol is.